Inloggen op Mijn DUO
Om in te loggen hebt u een burgerservicenummer nodig.
Inloggen vanuit het buitenland
DigiD app
Met DigiD kunt u ook buiten Nederland inloggen op Mijn DUO. Installeer en activeer de DigiD app voordat u naar het buitenland gaat.
Krijgt u een nieuw (buitenlands) telefoonnummer? Log dan in op Mijn DigiD en koppel uw nieuwe nummer aan de app. Woont u al in het buitenland en hebt u geen werkende DigiD app? Kijk dan op digid.nl/buitenland welke mogelijkheden u hebt.
DigiD aanvragen vanuit het buitenland of het Caribisch gebied
Woont u in het buitenland of in het Caribisch gebied? Ook dan kunt u een DigiD aanvragen. U moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Kijk voor meer informatie op DigiD aanvragen vanuit het buitenland.
Inloggen met Europees inlogmiddel
EU-burgers kunnen met een Europees inlogmiddel en hun burgerservicenummer (bsn) inloggen op Mijn DUO. U hebt dan geen DigiD nodig. Op rijksoverheid.nl Link opent externe pagina leest u voor welke landen dit mogelijk is. Hebt u geen bsn? U krijgt een bsn als u zich inschrijft in de Registratie Niet-Ingezetenen Link opent externe pagina (RNI).
Formulier
Kunt u niet inloggen op Mijn DUO? Gebruik dan een formulier om uw aanvraag of wijziging door te geven. De verwerkingstijd van een formulier is langer dan een digitale aanvraag.
Onze post weer op papier
Krijgt u onze berichten digitaal, maar kunt u niet meer inloggen op Mijn DUO? Gebruik het mailformulier als u onze berichten weer per post wilt ontvangen. Vermeld uw volledige naam en geboortedatum.
Problemen met inloggen
Hoe werkt inloggen?
U hebt DigiD nodig om te kunnen inloggen. U kunt ook een DigiD aanvragen vanuit het buitenland of het Caribisch gebied.
- De makkelijkste manier is inloggen met de DigiD app. U logt in met een zelfgekozen pincode.
- Hebt u geen smartphone? Dan kunt u inloggen met sms-controle. U logt in met uw DigiD-wachtwoord en een code die u krijgt per sms.
Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten
Bent u uw DigiD-wachtwoord of gebruikersnaam vergeten? DigiD helpt u verder Link opent externe pagina .
Directe link
Probeer deze directe link om Mijn DUO te openen:
https://mijn.duo.nl/particulier/portaal/dashboard
Cookies wissen of andere browser
Probeer uw cookies te wissen of in te loggen via een andere browser.
Privémodus
Gebruikt u Safari op een iPhone of iPad? Zet dan de privémodus uit.
Bij andere browsers werkt Mijn DUO vaak het beste als u de privémodus aanzet.
Update uw besturingssysteem
Om te kunnen inloggen met uw DigiD moet u minimaal beschikken over een van de volgende besturingssystemen:
Voor uw computer:
- Windows 7 / 8.1
- Windows 10
- OSX 10.9.4 of hoger
Voor uw mobiele apparaat:
- iOS 7 of hoger
- Android 6 of hoger
Europees inlogmiddel
Lukt inloggen met uw Europese inlogmiddel niet? Neem dan contact op met de aanbieder van uw Europese inlogmiddel.
Gebruik een veilige browser
DUO adviseert u om geen gebruik te maken van Internet Explorer. Gebruik liever Chrome, Firefox of Edge. Deze browsers zijn veiliger en geven minder vaak problemen bij het gebruik van Mijn DUO.